مرامنامه دانشکده مهندسی
مرامنامه دانشکده مهندسی
به منظور جلب رضایت و آرامش اعضای هیأت علمی، کارمندان و دانشجویان، مرامنامه زیر با محوریت “تسریع در امور” و “تکریم ارباب رجوع” لازم است به عنوان خط مشی اخلاقی دانشکده مورد توجه همه مسئولین دانشکده قرار گیرد. هدف از اجرای این مرامنامه تأمین محیطی بانشاط، آرام و بدون دغدغه برای همه اساتید، کارمندان و دانشجویان و نهایتا افزایش بازدهی عملکرد آموزشی و پژوهشی دانشکده است. این مرامنامه در 13 بند به شرح زیر ارائه می شود:
- انجام و پیگیری امور ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن
- پاسخگویی و پیگیری نامه های اتوماسیون در اسرع وقت
- پاسخگویی به ایمیل یا پیامکهای دانشجویان
- برخورد مناسب با ارباب رجوع و رعایت ادب و احترام
- حسن نیت در انجام امور
- مسئولیت پذیری و عدم رفع تکلیف در انجام امور
- انجام امور براساس عدل و انصاف
- شفافیت در انجام امور
- احترام به جایگاهها و رعایت سلسله مراتب اداری
- ارائه توضیحات کافی مراحل انجام کار به ارباب رجوع
- ارائه توضیحات قانع کننده به ارباب رجوع در صورت عدم انجام کار و یا تأخیرات احتمالی بوجود آمده
- ارائه برنامه زمانی حضور در دانشگاه جهت اطلاع ارباب رجوع و حضور به موقع مطابق برنامه
- فراهم کردن مکان آموزشی مناسب و با تجهیزات کامل برای برگزاری کلاسها با کیفیت در خور شأن اساتید و دانشجویان