مرامنامه دانشکده مهندسی

تعداد بازدید:۷۸۵

مرامنامه دانشکده مهندسی

به منظور جلب رضایت و آرامش اعضای هیأت علمی، کارمندان و دانشجویان، مرامنامه زیر با محوریت “تسریع در امور” و “تکریم ارباب رجوع” لازم است به عنوان خط مشی اخلاقی دانشکده مورد توجه همه مسئولین دانشکده قرار گیرد. هدف از اجرای این مرامنامه تأمین محیطی بانشاط، آرام و بدون دغدغه برای همه اساتید، کارمندان و دانشجویان و نهایتا افزایش بازدهی عملکرد آموزشی و پژوهشی دانشکده است. این مرامنامه در 13 بند به شرح زیر ارائه می شود:

  1. انجام و پیگیری امور ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن
  2. پاسخگویی و پیگیری نامه های اتوماسیون در اسرع وقت
  3. پاسخگویی به ایمیل یا پیامکهای دانشجویان
  4. برخورد مناسب با ارباب رجوع و رعایت ادب و احترام
  5. حسن نیت در انجام امور
  6. مسئولیت پذیری و عدم رفع تکلیف در انجام امور
  7. انجام امور براساس عدل و انصاف
  8. شفافیت در انجام امور
  9. احترام به جایگاهها و رعایت سلسله مراتب اداری
  10. ارائه توضیحات کافی مراحل انجام کار به ارباب رجوع
  11. ارائه توضیحات قانع کننده به ارباب رجوع در صورت عدم انجام کار و یا تأخیرات احتمالی بوجود آمده
  12. ارائه برنامه زمانی حضور در دانشگاه جهت اطلاع ارباب رجوع و حضور به موقع مطابق برنامه
  13. فراهم کردن مکان آموزشی مناسب و با تجهیزات کامل برای برگزاری کلاسها با کیفیت در خور شأن اساتید و دانشجویان
آخرین ویرایش۱۹ تیر ۱۳۹۷